۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۲۷۰۲

برگزاری کارگاه افزایش جمعیت ویژه بانوان در بلداجی

فرهنگ‌سازی و افزایش دانش جامعه درباره سیاست‌های جمعیتی، جمعیت مطلوب و خانواده و فرزندآوری سالم از محوری ترین مباحث کارگاه افزایش جمعیت در بلداجی بود .
برگزاری کارگاه افزایش جمعیت ویژه بانوان در بلداجی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ،کارگاه چهار روزه افزایش جمعیت ویژه بانوان با حضور جمع کثیری از بانوان بلداجی در این شهربرگزار شد .

خانم پیردهقان کارشناس مسائل خانواده و مشاور حاضر در این کارگاه گفت : با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون افزایش جمعیت دفتر سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، رویکردهای افزایش نرخ باروری کلی متناسب با اهداف سلامت را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ نمود .

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی و افزایش دانش جامعه درباره سیاست‌های جمعیتی، جمعیت مطلوب و خانواده و فرزندآوری سالم و صالح از اهداف این کارگاه و کارگاههای مشابه است .

پیردهقان گفت: تامین مطلوب‌ترین کیفیت خدمت برای داشتن انسان سالم، ازدواج و باروری، سن ازدواج و باروری، اشتغال بانوان و فرزندآوری و مسایل اقتصادی و فرزندآوری از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های رویکردهای ارتقای نرخ باروری است.

وی همچنین افزود: سبک زندگی سالم نیز از نکاتی است که بسیار مد نظر این رویکردهای ارائه شده است و تلاش بر آن است تا با سوق دادن خانواده ها به سمت سبک زندگی سالم ایرانی، اسلامی بتوان علاوه بر داشتن جمعیت سالم خانواده هایی با معیارهای اسلامی داشته باشیم .

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۲۶

11 Jan 2020